niedziela, 24 grudnia 2017

Świąteczny czas

Dziś znowu decoupage :D Ale tym razem nie na drewnie a na plastikowych bombkach :) W tym roku specjalnie na zamówienie mojej mamy zrobiłam jej komplet bombek wykonanych techniką decoupage :) Bombki plastikowe można zrobić na dwa sposoby. Malować na zewnątrz oraz od wewnątrz. Mi osobiście bardziej podoba się metoda robienia od wewnątrz. Bombki na zewnątrz są plastikowe i gładziutkie :) Taką też metodą wykonałam poniższy komplet. 


Malując od wewnątrz, etapy postępowania są odwrotne :D Czyli pierwsze przykleja się serwetkę a potem robi się tło :)

Przed przyklejeniem serwetki można pomalować wnętrze bombki lakierem z brokatem, wtedy bombka będzie "oświecona". Ja jednak postawiłam na spękania.

Zaczęłam od przyklejenia serwetki, moja mama wybrała sobie aniołki. Następnie pomalowałam to preparatem do spękań. Potem beżową farbą, a gdy wszystko już wyschło wypełniłam spękania złotą farbą.









Następnie bombki wystarczy złożyć, a w miejsce złożenia można przykleić wstążkę :)


Gotowe bombki prezentują się tak:






Tu na ciemnym tle:






A tu cały komplet:





O i pojawił się nasz koleżka z posta o krasnalach:





A choinka ubrana w bombki prezentuje się tak:




Jako, że nie mam miejsca w pokoju na taką duża choinkę to sobie zrobiłam 3 bombki w kształcie serca i powiesiłam na firance :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz