niedziela, 11 października 2015

Koralikowy zawrót głowy

Projekt z sową prawie gotowy, aczkolwiek potrzebuje jeszcze małego dopieszczenia, więc jak tylko skończę to od razu się pochwalę :D



Dziś podczas sprzątania w szafkach znalazłam parę koralików (jakieś stare robione kolczyki i kilka pojedynczych) i naszła mnie wena twórcza na tworzenie bransoletki. 

Sprzątanie oczywiście poszło w kąt :) 





Zrobienie takiej bransoletki nie jest zbytnio skomplikowane. Wystarczy połączyć koraliki za pomocą ogniwek, dodać karabińczyk
i gotowe ;)



Oto efekt końcowy :




Jest to moja pierwsza bransoletka robiona tym sposobem, więc łączenia nie są idealne, ale mnie i mojej mamie się podoba. 

Materiał na następną już mam ...


... teraz tylko czekać na natchnienie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz