wtorek, 16 lutego 2016

Przez żołądek do serca ♥

Post może trochę spóźniony, ale chciałam zaprezentować mój pomysł na walentynki :)

Gotować nie umiem ... ale czy stary czy młody, każdy mężczyzna lubi słodkości, więc w te walentynki postawiłam na ciasteczka:) Po co szukać daleko, jak można uruchomić trochę swoją wyobraźnię i zrobić dla swojej drugiej połówki coś słodkiego i od serca :) 



Do ciasteczek wykorzystałam foremki w różnych wielkościach, oczywiście w kształcie serca:



Tyle serduszek ... Tylko przełożyć marmoladą i można ozdabiać :)




I ciasteczka gotowe :)




Będę nie skromna i pochwalę się, że mojemu chłopakowi bardzo smakowały :D


Dla zainteresowanych przepis na ciasto:
- 30 dag mąki
- 5 dag cukru pudru
- 20 dag masła/margaryny
- 3 żółtka

Piec aż będą rumiane :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz