wtorek, 22 września 2015

Sowa nie tylko do spania ;)

Motyw sowy podoba mi się od bardzo dawna. Choć mam wrażenie, że ten motyw coraz częściej pojawia się w sklepach i internecie to i tak nie zamierzam z niego rezygnować. Tak więc niedawno zrobiłam sobie poduszki z tym motywem :) Uważam, że takie poduszki nadają się nie tylko do spania ale świetnie nadadzą się jako dekoracja 
np. do salonu :)


Zaczęłam oczywiście od zrobienia sobie szkicu jak sowa ma wyglądać. Przeglądałam wiele stron internetowych w poszukiwaniu sowy, która by się nadawała :) I tak oto powstał szkic (wiem, nie jest zbyt precyzyjny ale w szkicach nie o to chodzi) :


Zrobiłam 2, bo 2 lepiej się prezentują ;)


Wyszło dość tak, ale obecnie robię następne poduszki, bardzo podobne, a jednak trochę inne ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz