czwartek, 24 grudnia 2015

Świąteczny czas







Jedną z tradycji świąt Bożego Narodzenia 
 jest ubieranie choinki. 


Ja w tym roku postanowiłam 
zrobić niestandardową choinkę z szyszek :)








W tym celu potrzebne mi były:

Brystol i szyszki



oraz pieńki, które zastępowały stojak na choinkę




Z brystolu wycięłam stożek 





Do którego następnie przyklejałam szyszki zaczynając od dołu






Następnie dołożyłam do niej pieńki - wszystko (stożek, szyszki, pieńki) kleiłam klejem na gorąco




I ozdobiłam światełkami i kokardkami




Choinka ma koło 70 cm wysokości, biorąc pod uwagę wielkość mojego pokoju choinka jest w sam raz, a prezentuje się tak :)



Na koniec chciałam wszystkim życzyć:
 wesołych świąt, dużo zdrowia, radości a w Nowym Roku 2016
 samych dobrych chwil wypełnionych szczęściem i miłością :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz